Don't feel okey

Allt är absolut inte okey just nu, halsen gör så himla ont + att ja massproducerar snor just nu (hur äckligt det än låter) slutar aldrig rinna :(
Känner mig också väldigt trött, och funderar starkt på att stanna hemma imorgon men vi får se.
Nu ska jag i allafall hoppa in i badrummet och fixa frillan, sen dra på mig något snyggt och sedan susa iväg till farföräldrarna, farsdag idag ju, och när det handlar om tårta så SKULLE JAG ALDRIG MISSA DET hur sjuk jag än vore;)

Ha en fin dag, hörs senare kanske?
And don't forget your fathers, det är ju dom ni ska tacka för att ni finns;)


Kommentarer
Postat av: lizzza

jaa-a, vi måst hitt på nå snart :))) men nu i helgen kommer ja va på kulturkarnevalen, men kanske helgen efter de då ((: vi får höras närmare ^^ hahha jaa de e november nu (yy) o nej ja ha int börja läsa, men ja börjar teorilektionerna nästa veckas måndag, alltså den 16e så har väll körkorte kanske i februari :D så I FEBRUARI ;))))) saknar de o david <3

2009-11-08 @ 13:24:24
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0