1 Augusti 2010

Godmorgon bloggen!

Idag är det den första Augusti och jag kan inte riktigt släppa tanken att sommaren verkligen är slut snart.
Det har varit en kanon sommar med värmderekord hit och dit, massor med bad, litervis med glass, sköna grillkvällar, lite resor, snygga sommarkläder, och man har fått sin efterlängtade solbränna, men nu då?

Nu är sommarens sista dagar på ingång och om minde än 17 dagar så ska jag hoppa på bussen och åka tillbaks till skolan för att inleda ett nyttskolåt, hemska tanke.
Låter kanske som om jag hatar hösten nu men det gör jag inte, men jag hatar denhär vemodia känslan strax innan skolstarten. Jag ser verkligen också framemot hösten också på något sätt, dels för att jag fyller år och blir 17 och dels för höstkläderna, lager på lager, stickat, långa mjuka halsdukar osv. Det piggar upp mig lite.

Anyway, nu ska jag vara Mr positiv David här och njuta och verkligen ta vara på domhär sjutton sista dagarna.


Bild från igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0