Fredags nöje

Halloj!

Blogg krånglade väldigt mycket igår, och orkade inte sitta och försöka blogga. Eftersom ändå inget fungerade. Så därav väldigt dålig uppdatering.
Någon grym blogg kväll blir det tyvärr inte idag heller ska strax bege mig in mot stan, min chaufför kommer snart om hämtar mig.

Ska gå på bio med ett par vänner. Vi ska se filmen Sherlock Holmes. Någon av mina läsare som sett den?


Fredag gillar alla även jag;)


Vit/Blå skjorta funkar alltid :)


Innan conversena åker på lånar jag min syster sköna tofflor fast jag inte får;) haha!

Önskar er alla en riktigt riktigt trevligt fredag-kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Åh Thailand låter skönt i detta satans väder. :) Jag kan inte säga att jag har ett drömresemål, hela världen är min dröm. ;) Men nästa stora resa blir förhoppningsvis Australien i november. :) Det är mitt nästa mål iallafall. :)



Jag har sett Sherlock Holmes. Gillade den jättemycket. Grymt skönt chargång i filmen. :D

2010-01-29 @ 18:40:51
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: sofie

hahha coola bilder (:

2010-02-03 @ 19:03:02
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0