14.10.2011

Hej!
Jag har precis kommit hem från en mycket fin och sorlig begravning. Begravning får mig alltid att tänka till extra mycket på livet och allt här emellan. Livet är så skört, det kan ta slut precis när som helst, och det har vi nu sett.
Jag vet inte varför jag skriver detta nu, men jag vill bara försöka säga att ta hand om era nära och kära. Vi är all så otroligt dåliga på det. Jag kommer nu att börja tänka efter en extra gång innan jag skriver en massa fula ord till mina föräldrar och syskon, för det är inte värt det. Ta en djupt andetag och håll det för dig själv nästa gång du är arg. Jag lovar det funkar. Och en sak till, säg hur glada ni är att ha era föräldrar hos er, och tacka dem för allt det gör åt en. Som sagt man vet aldrig när det är försent att tacka och visa hur mycket man älskar nära och kära.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0