Måndag-Kväll

Bonsoir Bonsoir mes chers amis!

Hur är läget med er? Allt är riktigt bra med mig, rätt otroligt, antar att det är våren som gör alla så himla glada.

Igår-kväll var jag så på hugget att blogga med en massa bra bilder och sånt, men planerna ändrades och jag hann inte, kunde förståss ha skippat läsningen till 12 och klämt in ett "mini" inlägg någon gång då, men nej haha!


Min helg var allafall en av de bästa på länge, kortfattat:
Fredag: Filmkväll med min kusin L, mintglass framför "Changeling"
Lördag: Filmkväll i stan hos L med henne, R, J, riktigt nice kväll, som började med en skräckfilmen "Them" sen "Mrs and mr smith"
Söndag:
Mormor&Morfar, Farmor&Farmor på besök kaffe och en massa gott, always funny!


Igår satt jag dessutom på terassen och läste och käkade banan-glass i min fotölj som jag hade flyttat ut på terassen, det var riktigt sköönt. Solen värmde faktiskt!









Påskriset är såklart inne, vi är ju inne i påskveckan nu=)

Det var allt jag hade att säga till om idag, imorgon väntar en bra dag, jag älskar tisdagar!
Puss på våren, och allt annat!

Vi hörs när vi hörs;)

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0