Varmast hittils

20 grader i solen ute nu, hur underbart är inte det.
Jag har dock städat halva dan, och nu har jag nyss duschat och ska börja fixa till mig, jag tänker och funderar på vad jag ska ta på mig ikväll så det knakar.
Ska på min kompis födelsedagsfest. Med tanke på vädret så borde jag ta nån snygg t-shit, men jag vet inte villken, eller kanske en piké? nu blir det svårt. Men det löser sig nog.
Lite bilder nu:


Gårdagens


Invigde också skorna idag som jag köpte Stockholm i februari, dom var härligt vita när jag åkte till skolan, men när jag kom hem var dom svarta., Haha!


Och nu visar termometern 15 grader i skuggan=))

Ska visa kvällens outfit om en stund, men först kanske jag borde få på klart vad det blir;)

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0