10 Februari

Tjena alla läsare!

Hur är det mer er idag då?
Jag mår helt okej, lite trött, fryser lite smått. Men annars är allt ungefär som vanligt.=s

Dagen har varit lång och tråkig. Så himla skönt att komma hem!
Ikväll ska jag åter tillbaks till skolan med pappa på nått konstigt föräldramöte för alla 9:or och deras föräldrar, det suger verkligen. Hoppas vi får sluta en timme fortare nån dag pga dethär.=)

Ute är det fortfarande fruktansvärt med snö, kallt är det också, men solen har faktiskt lyst idag så det har varit trevligt att se ut på den genom skolans fönster. Synd att jag inte hann vara ute nått längre idag och ta emot d-vitaminen, känns som om jag verkligen skulle behöva det.=(


Bjuder på en fräsh photoshoppad bild av mig idag.
Hope you like it!

Nu ska jag ta det lungt och vila lite lyssna på lite musik.
Vi hörs snart alla där ute!

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0