Huvudvärk och plugg

Goddag kära ni!

Idag har jag haft en lång intensiv dag. Huvudvärk har jag också plågats av det senaste timmarna. Jobbigt som fan. Hela huvudet dunkat på nått mystiskt sätt, misstänker migrän uscchh:{ Hur som helst försöker jag ta det lungt drack kaffe för nån timma sen och det blev bättre (läste på wikipedia att koffein lindrar migrän.) Nu pluggar jag för fullt på finskan. Har prov imorgon.

Ska visa en rolig grej, vår familj är en "saft-älskande-familj" haha, alla dricker det. Och vi har typ alltid någon sorts saft hemma mest dom här sorterna:


Jordgubbs, bland (Hallon, vindruvor päron), och appelsin!
Haha sjukt, men älskar man saft så gör man X D


När ja övar på prov dricker jag alltid nått, kaffe, te, varm choklad, mjölk, vatten, läsk eller nått haha, kan koncentrera mig bättre då!
Ett tips: Sätt några isbitar i ditt saftglas då blir mycket godare:)


Okej nu måste jag tillbaks till köket, böckerna väntar:(

Hörs sen! 

db

Kommentarer
Postat av: Irene

Men vänt nu hödu pojk.!! jag har int drucki saft på 3år minst!!!!!! :)

2009-02-02 @ 18:04:42
URL: http://baradensomvet.blogg.se/
Postat av: David

Jaa-a men alla der än tu!

2009-02-02 @ 20:01:33
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0