Onsdag 18 Februari

Hallå bloggen!
Lessen för en mycket dålig uppdatering (igen), har tänkt varje dag: "Idag måste jag skriva ett inlägg till mina läsare, men som vanligt med mig så har det inte tyvärr blivit av. Men nu tog jag mitt förnuft till fånga och ska nu skriva lite nytt år er.
Först och främst hur mår ni? Allt är okej med mig! Men nu har jag har mycket tråkigt just nu så berätta gärna om nått roligt eller om din dag, skulle vara kul=)


Min underbara fejk puma munjacka köpt i Tallin förra sommaren, 25€ (Och ja vi fick nerplutat den endast 5€ men tanten var sur och tvär och 25 var hennes sista pris fast jag envisades med 20. Gäh 25€ är den absolut inte värd, krymer varje gång man tvättar den:( Men den är ett minne för livet och jag älskar den endå haha=)

Okej, nu om dagen:
Idag har jag haft en ganska bra dag, kollade klart filmen "Freedom Writers" på modersmålen, sen skrev vi reccension om den. Riktigt bra film rekomenderas starkt!
Matten var så himla tråkig fattade nada, så jag och min bordskompis Hanna satt och pratade om allt mellan himmel och jord och som vi skrattade, matteläraren såg strängt på oss flera gånger, haha!
Huslig ekonomin gick också helt bra, jag gjorde knäck=))

Igår smög sig resfebern på mig, och idag känns de inte bättre, haha. Jag som har flugit så många ggr kan ju inte vara nervös haha, men lite annorlunda är det denna gång, jag och min syster är ensamma!
För er som inte vet ska vi hälsa på vår moster och kusin i Stockholm, ska bli riktigt roligt med shopping och dylikt. Dethär blir min 6:e gång jag besöker Stockholm!

På fredag morgon lyfter vi från Vasa så det är bara 1 kort skoldag kvar, underbart!


Nu ska jag börja packa så smått och duscha, dricka te och ta de lungt, kanske blir ett inlägg till, who knows?;)

Ha de gött, så hörs vi!

db


Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar david :D

2009-02-18 @ 19:20:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: tack :) den går att hämta på clocklink!

tack detsamma!

2009-02-18 @ 20:23:35
URL: http://lisaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0