Stockholm del 2

Gokväll!
Dagarna här i Stockholm har bara rusat iväg, hemskt men sant. Imorgon bitti hämtar taxin oss 07:15 här och vid 9 så flyger hem till vårt kära Finland igen. Stockholm är fantastiskt, skulle bra kunna tänka mig att flytta hit precis som min moster gjorde i sina unga dar.
Idag har jag och min syster mest slösat, men bara för att få slut alla våra svenska kronor, vem vill ha dem i Finland (där använder vi € mycket bättre, enligt mig då, vad tycker ni? (Y) / (N)  ?! Jag visar sen när jag kommer hem imorgon kväll kanske om jag orkar mina inköp.
Ett annat stort projekt ikväll har varit att packa, så jobbigt. Fick sitta på väskan när vi åkte hemifrån, den var så full, och nu när jag dessutom shoppat, jaa den var helt överfull, jobbigt, blev nästan lite ledsen =S men det ordnar sig jag kan ta en påse eller nått där jag lägger alla de stora presenterna.

Nej nu ska det diskas undan här ett helt berg på diskbänken, ( Vi diskar alltid innan vi somnar här, vill hjälpa år moster.)
Sen ska jag sova, blir en lång dag imorgon.

Vi hörs när jag är hemma i mitt kära rum igen, så skönt det ska bli, som man alltid säger "Borta Bra Men Hemma Bäst", eller hur? =)


En bild såklart: En mycket trött David efter en hel dags shopping, haha!

Ha det bra!
Sovgott!
db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0