Barack Obama

Hallå, ajaj villken uppdatering^^

Idag har jag mest varit den lata typen, Kollat på Barack Obamas, vafan heter det?! men iaf när han svor presidenteden. Mäktigt att stå och prata sådär inför 2 miljoner pers. oohh det skulle nog inte jag klara av;O

Nu har duschat, och sitter här och lyssnar på soundtracks från filmen "Mamma Mia", alltså abba-låtar, dom är sjukt bra att sjunga!:O
Sitter och funderar på att göra nått gott åt mig nu, te skulle smaka fint!

Yes, det var allt jag hade på hjärtat denna kalla tisdagkväll!
Ni får ha det så bra så ses vi imorgon bitti, början sent:))

Dagens låt får förståss bli den kalas roliga låten: Take A Chance On Me - Mamma Mia (The Movie) (lyssna i början, hurfan kan man sjunga så snabbt, "take a chance take a chance take a chance osv...) kul XD

Godnatt alla underbara människor!

db

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Så härlig :) Jodå absolut :D

2009-01-20 @ 20:57:33
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Tobias

ohja 50 kr åt skogen typ :( blä!

2009-01-20 @ 22:08:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0