Fredag i all ära!

Tack gode gud att det är fredag idag, så himla skönt!
Dagen har faktiskt varit riktigt bra!
·Fackuppsatsskrivandet gick jätte bra, är snart klar hinner nog lämna in den innan deadline nästa fredag!:D
·Engelskan, no problem, love it!
·Biologin var fruktansvärt långtråkigt men jag överlevde!
·Sen matten gick bra, vi fick pratat bort halva timmen på onödiga frågor, diskuterade exempelvis tonårsföräldrar och julklappar;)
Sen hoppade jag på bussen, busschauffören var snäll och jag fick åka gratis in till stan, han bara "Ja men det är ju fredag" ;) Jag och min kompis Hanna stack in till en restaurang som heter "After Eight" för att fråga om vi får praoa där sista veckan i januari och det fick vi:):) dom var skit snälla:D
Sen köpte jag godis, och åkte hem med farfar som kom förbi!
Soft alltså. Ikväll ska jag kolla premiären av let'dance och käka godis, Så sköönt!



hh

Vem springer och köper godis efter att sett detta? ;)



Yehhh:D




Ville bara visa den coola t-shirten till höger, H&M 9.90€, snygg va;)

Dagens låt: Darin Ft. Kat DeLuna - Breathing Your Love
youtube.com/watch?v=ytQH8w90fG4&feature=related


Ha det underbart!

db


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej, tack för titten. När det gäller badstränder har Halong Bay det bästa i norra Vietnam, men det är inte att jämföra med Thailands stränder. Man kan säga att det är på G. I södra Vietnam har man kommit länge.



Men i norr kan man göra utflykter in i "djungeln" bada i vattenfall osv. Finns mycket att göra. Man kan ta tåget från norra till södra Vietnam.

2009-01-09 @ 17:15:12
URL: http://www,grandinmonica.wordpress.com
Postat av: Thai Nguyen

Sv: Aaa. Japan är ett härligt land, finns många därute som skulle vilja åka dit. Kulturen, språket, miljön m.m. Jag läser själv sedan igår japanska och hoppas på att kunna bo och leva där någon gång i framtiden. Tack för kommentaret och ha en fortsätt trevlig dag. ;)



Förresten är 9.90€ ett riktigt bra pris på tröjan, ser riktigt najs ut. :)

2009-01-09 @ 17:18:44
URL: http://thaiswebb.blogg.se/
Postat av: Annika

Asså du har ju sjukt kakzig blogg. Den här ju sjukt fin! Diggar ditt sätt att skriva och dina bilder! Ja skall nog springa till Ica efter en godis påse till let´s dance :D

2009-01-09 @ 17:54:13
Postat av: Irene

Mäktoo bildre :)

2009-01-09 @ 17:54:56
URL: http://baradensomvet.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

tuff tischa! ^^

2009-01-10 @ 23:00:14
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0