Great^^

Idag har jag haft en super-dag, allt har varit niice=)
Hade tänkt lägga upp en outfit bilden imorse, men jag hann inte, blev lite bråttom, men jag lägger upp den nu!
Idag är det mycket kallt ute och vintern kom tillbaks, jag som trodde  det skulle bli vår. Sällan!!



Byxor: InterSport
Munjacka: H&M
(Rätt tråkig outfit, men jag är inte så speciell av mig;)


Annars är väll allt som vanligt.
Fick reda på 2 stycken prov till idag så nu väntar 6 stycken prov innom 1 månad:O

höll på glömma ;)
Dagens låt: Alesha Dixon - The boy does nothing

db

Kommentarer
Postat av: osccar the king

dagens låt enligt mig är leona lewis - run. du måste lyssna!

2009-01-15 @ 17:47:54
URL: http://theosccar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0