Keep it alive

Nu-u är jag här igen, grymt länge sen sist drygt 5 månader. Får bara sån lust att börja blogga igen när jag läser alla andras bloggar. Så nu ska jag testa en gång till.

Idag är det Onsdagen 070109 som betyder att vi började skolan igen efter jullovet. SUCK OCH STÖN, ni fattar, 19 dagars jullov, man får sova hur länge man vill, vara uppe halva nätterna. Och absolut inte göra någonting. Sen ska man ställa om sig till att antingen stiga upp 7 eller 8. Det är ganska så jobbigt. Men som tur gick det ganska bra imorse. Skoldagen annars är väll inget att dirket skriva om.

Nått nytt jag tänkte börja med i denhär bloggen är "Dagens Låt", det är ju ganska trevligt va? Bara som info så älskar jag musik och det är ett måste, utan det är det omoöjligt att leva?! X D

Så då kör vi igång!

Dagens Låt: Beyonce - If I Were A Boy
youtube.com/watch?v=upB17i4eiBQ

db


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det tkr jag :) lite mörkt nu kanske bara?



hehe åh tack :) kul att höra!

2009-01-07 @ 16:30:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0