Let's Dance-Spekulationer

Godis påsen e nästan slut och klockan har tickat över 11. Let's Dance är slut, jag sitter här och kollar igenom alla klipp på hemsidan. Vem var bäst ikväll då? Vad tyckte ni om Elisabets troschock? Vem hadde snyggast klänning? Jag tycker alla var jätte bra, vill inte peka ut nån som var lite "sämre" för det var ju bara första programmet. Tyckte faktiskt att juryn var överdrivet stränga i början?! Alla fall så tyckte jag att första programmet började riktigt bra! Håller ni med? :)


(Bild lånad från tv4)

Nu ska jag kolla om det går nån bra film på tv om inte så går jag och lägger mig!
Vi ses imorgon!

db

Kommentarer
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com

JAG TYCKER DET VAR BÄST DÅ DAVID KALLADE BLONDINBELLAS KILLE (NILS) FÖR "BRUNETTBERRA" HAHAHA SÅG DU MINEN? HAN BLEV JU TYP SUR!



TREVLIG HELG!

www.iiob.blogspot.com

2009-01-09 @ 23:14:46
URL: http://www.iiob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0