Prao-Dag 1

Sådär ja, första prao (praktik) dagen avklarad. Jag är helt slut. Det är ju klart bättre än att vara i skolan och ha tråkiga lektioner men fan vad fysiskt tung det är, jag menar det tar på krafterna och på kroppen att vara kock. Man går ju hela tiden och använder armana så det känns verkligen.

 Jag och en kompis praoar på en restaurang som heter After Eight. Och det är både en restaurang och ett "musik café" så vi delade upp det till onsdag ska jag vara i köket och vara kock, sen på torsdag byter vi så jag är i cafét och är typ servitör då! Så det blir roligt!
Men som sagt nu är jag trött! Ska duscha bort allt os (man känner verkligen att man stått i ett kök idag, oset från allt mat liksom sätter sig i ansiktet, huden känns sådär äckligt fet?!)
Ska försöka fota lite nån dag så ni får se hur det ser ut där vi ska jobba hela veckan.

Ha en bra måndag-kväll!

Btw vem ska kolla "bonde bröllopet" Magnus&Emma som börjar om sisådär 35 minuter? -JAG SKA! :D Kul att nån hittade kärleken i programmet iaf;)




(Gammal bild, men ville göra inlägget lite snyggare, haha)

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice, kul med praktik :) jo den började bra faktiskt :D

2009-01-26 @ 19:35:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha jo kanske, faktiskt så har jag inte tänkt på det :D haha!!

2009-01-26 @ 20:00:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Irene

Minä pidän että David on hyväl blooggarista xD

2009-01-27 @ 18:27:58
URL: http://baradensomvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0