030709

Ett rörigt natt inlägg kommer här och nu!
Idag har jag hunnit med en hel del ska jag säga er.

- Vaknade svettig och trött vid halv 9 - tiden. Cyklade till jobbet med musik i öronen och gassand sol i ryggen. Gick på som en trött zombie tills 11, när jag cyklade till f&f för mat, grillat käk fick mig äntligen att vakna till. Sen gick restetn av dagen på löpande band.

5 tiden åkte jag och min syster med f&f till en restaurang ute i skärgården med deras motorbåt. Ute på sjön blåste det kallt och jag fick gåshud efter bara några minuter med min tunna nyinköpta lila USPA pikée (Se neråt). Efter en halvtimmes båtväg var vid framme och vi beställde in husets special burgare och iskall cola. Till dessert valde jag något nytt. Mangosorbet med ruccola och rostade solrosfrön. Vi satt och åt och njöt i en dryg timme på restaurangens uteterass, behöver jag ens säga att allt smakade himelskt gott?


Jag och min varmrätt


Ser det inte gott ut?


Min fantastiska dessert, ( lägg märke till den lila blomman, haha)

Under denna middag planerade jag ochså min kväll. En kompis och jag satt och messade varandra, och bestämde att vi skulle träffas. Sagt och gjort en 7-tiden cyklade jag och mötte upp henne. Tillsammans cyklade vi några kilometer till ett underbart badställe där vi simmade och solade och framförallt pratade! Sen efter vi torkat oss och bytt om satte vi oss vi ett mysigt café i solnedgången och fortsatte prata om allt mellan himmle&jord, jäklar vad mycket vi hade att prata om. Riktigt riktigt roligt var det. Efter det bjöd jag henne på glass och vi satt och njöt av dem på caféts brygga. Det var så vackert när solen höll på att gå ner, (Tyvärr hade jag ingen kamera med eftersom den är död, berättar om det imorgon.) Efter en iskall glass hoppade vi ennu en gång i det ovanligt varma havsvattnet och svalkade av oss.
Jäkligt trevlig kväll (och dag) har det varit. Alltid roligt att träffa kompisar man inte sett på länge.

Nu sitter jag här nyduschad, mätt och kliar myggbett, och lyssnar på the gossip.
Ska strax hoppa i säng så jag orkar jobba vidare imorgon, tidiga mornar nuförtiden. Bara att glömma sovmornar.
Vi hörs kära ni.

Gonatt=)

db

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ju så gott ut, man blev hungrig!!



Allt ok här, snart e kl 4 å då blir det pub å en after work bira! Själv då?

2009-07-03 @ 13:30:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0