Lördag Morgon

Jäklar va stressigt det blev här hemma nu. Min kusin ringde mig för en ½ timme sen och frågade om jag ville följa med ut till deras sommarstuga i skärgården, och självklart ville jag det. Jag drog mig upp för att börja packa och äta nått när min lillasyster rusar in och berättar att hon ska till en kompis några km härifrån och mamma&pappa är borta så dom kan ju inte skjutsa henne. Så vem tror ni är tvungen att hoppa på moppen och skjutsa lillasyster, jag så klart. Nu kom jag nyss hem, och fyller min mobil med musik på samma gång som jag hoppar runt och packar lite smått.



Nej frukost måste jag få i mig nu, stressss.
Vi hörs någon gång imorgon=)

db

Kommentarer
Postat av: davidsundgren

ha så kul ;)

2009-07-12 @ 13:30:34
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0