Kvällsuppdatering

Sliter mig ifrån boken en stund nu, har nyss druckit en mugg kaffe med mjölk i, och nu sitter jag här och filosoferar.
Idag är det den 11 Mars det vill säga att det är .. 6 månader tills jag fyller 16 , tänk ½ år, shit vad tiden går fort, alldeles för fort.
Om en stund börjar "Halv 8 hos mig" och innan dess måste jag läsa minst 1 kapitel till i min bok. Och lite andra grejjer. Snabbt snabbt->


Förflyttar jag mig nu hit till min egen lilla hörna för att fortsätta läsa.
-Haha jaa jag har städat i mitt rum idag;)

db


Kommentarer
Postat av: LUDDEEE :))

haha säj vilken dag du inte städar ditt rum :))

2009-03-15 @ 11:22:14
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0