Måndag eftermiddag

Tjena Guys!
Första dagen avklarad, känns skönt.
Dagen började med ett glädjebesked för min del, min slöjdlärare var tillfälligt borta och vi fick se film två lektioner. Vi såg "schindlers list" en film bakom förintelsen under andra världskriget så himla rörande film, hela förintelsen är så sjukt. Hur kan någon vara så grym och göra något sådant mot oskyldiga människor bara för att dom hade en annan religion. Helt jävla sjukt.
En äcklig lunch fortsatte dagen med, potatis och griskött:{
Och till sist matten och finskan som också var värts, usch.

Dagens outfit blev ett par bruna byxor fråm H&M och den nya görna munjackan, tråkigt men jag trvis i sånt, behöver inte vara så invecklat för mig.
VÄDRET IDAG KOMMER JAG INTE KOMMENTERA, UUUSCH:[


Gillar du intressanta verklighetsbaserade filmer så se denhär. Den enda som är lite dåligt är att den är svartvit, MEN på ett ställe i mitten av filmen visas en liten grej i färg, lägg det på minnet. SÅ Ruskigt bra!
9 av 10 solar!

Nu har jag 30 engelska ord, samt 20 franska ord att lära mig tills imorgon, suck, here we go again school!

Vi hörs senare!

db

Kommentarer
Postat av: Irene

Hallåå ja tyckt att du sku ha skriva.. 9 judestjärnor av 10

2009-03-02 @ 15:15:56
Postat av: Lollo

Vilken härlig blogg du har ! (:

Schyssta kläder du köpte här i fina Stockholm (a)

Ha en trevlig kväll!

2009-03-02 @ 18:33:20
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Lollo

hehhe men eller hur, sjukt sköön! (a) ;)

Tack! ^^

2009-03-02 @ 19:02:04
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: liza

va handlar filmen om ? =DDD

2009-03-05 @ 15:07:08
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0