Onsdag

Tjena!
Lessen att jag inte hann skriva nått igår, fick veta att jag hade min fackuppsatspresentation inför klassen idag, och jag hadde inte ens börjat igår, så det blev bråttom. Satt flera timmar och grublade på hur jag skulle sätta upp det hela och framförallt vad jag skulle säga. Var sjukt nervös idag förre presentationen men det gick fin fint. Nu är jag så nöjd och glad över att jag har allt fackuppsats skrivande och allt det andra KLART! 4 månaders jobb. Så jäkla underbar känsla!


Narkotika var mitt ämne!


Invigde min nya tröja och mina nya jeans idag, kändes skönt, några sa till och med att jag var "fin" idag, alltid roligt att höra=)

Ha det bra så hörs senare!

db

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 månader??

2009-03-09 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0