Söndag kväll ..

Suck helgen är redan slut. Imorgon är det skolan igen, känns verkligen INTE bra!
Ni ska få se lite blandade bilder har jag tänkt här nu:


Snowboard @ 1 Mars (Isac, Louise, Jag)


Kusin R fyllde 3, kalas för honnom i Vasa=)


Förra Söndagen gick jag syster och farmor till en ö som heter Mässkär, ca: 5 km blev det=)



Galna jag inatt;)


Och min galne kompanjon Louise;)


Hemgång 02:30, helt slut efter melodifestivalen, e skål popcorn, 1 flaska cider och en RÅ skräckfilm :S


Nu blir "Juno" sen duschen ->Sängen=)

db

Kommentarer
Postat av: LOUIIIIIIIIIIISE

det var värkligen en skick kväll :P snyggt!

2009-03-16 @ 13:57:09
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0