Trött

Ojdå jag läste till 12 igår på boken. Fortsatte idag vid 2 och stäckläste till 6 med små pauser imellan. Och sex tiden blev jag klar. På riktigt det var den bästa uppföljaren jag någonsin läst, nu måste jag köpa 3:an, måååste!!!
Annars så har jag haft annorlunda skoldag med långpromenad och pulkaåkning, roligt med är så otroligt sjuk i kroppen.
Imorgon har jag en kortskolad från 9-12, häärligt, och nu kom jag på att jag har läxor, finska och hälsokunskaps uppgifter ajfan:s


BÄST!!!!!!

db

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va dom böckerna e bra :) köp trean snabbt, den e lika bra som dom andra! ja får snart fyran i mina händer :D

2009-03-12 @ 20:15:12
Postat av: Anonym

David Björkskog, jag hoppas innerligt att du har läst 1an också och inte bara sätt filmen!

Isånnafall, bajs på dig :O :D

2009-03-14 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0