Ledig Torsdag

Idag är det kristi himmelsfärd och alla är lediga.
Jag vaknade runt 11, halvdöd. Klockan12 körde jag och mamma iväg mot min mormor&morfar, och min moster, som bor ca, 60 km härifrån. Först hjälpte vi min moster med att sätta upp nya gardin och jag dammsugade hennes hus. Sen åkte vi till mormors&morfars, där satt vi inne och hade mysigt, pratade och drack kaffe och té och åt en massa gott, kakor, kex, och glass. 
Nu är jag hemma och har nyss duschat. Nu ska jag börja packa, åker till Helsingfors imorgon natt tillsammans med skolan. 


Det kom världens åskskur över oss påväg till mormor&morfars


Framme vid min moster hus, visst är utsikten vacker?


Jag fotade en massa blommor


Och bin, haha!


crap


Denhär är min favorit!


Sen började det åska och regna så att fönstren skallrade.


Jag sprang iväg för att köpa glass, och fanta!


denhär bilden fotade jag på på väg hem, villken himmel asså.

Ha en bra kväll!

db


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hälsa HELSINKI!!

2009-05-22 @ 07:04:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Henrik

Härliga bilder =)

2009-05-26 @ 01:28:58
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0