Lördag

Hallå där!

Allt bra med er? Här är allt under kontroll.
Dagen har varit helt okej, förutom att jag känner mig helt värdelös just nu. Kommer ni ihåg igår när jag jag skrev att jag bakade, idag skulle jag då bjuda efterättern åt min famlij, men dom blev alldeles usla. Allt gick fel, gelatinet förstördes. sidorna gick sönder. Och dom blev lösa och dåliga.


Första gången jag misslyckas. Det känns suuurt!

Annars hade jag och min mamma riktigt trevligt i stan imorse.


Glasögonen var med


Jag åt världens godaste cheescake


Och allt jag snackade om i förra inlägget blev mitt, nuuu är jag lycklig, och redo för avslutningen=)))

NU ÄR DET DESSUTOM BARA 1 TIMME KVAR TILLS DET SMÄLLER, håll tummarna för Waldos People nu världen!

HA EN SUPER LÖRDAG=)

db


Kommentarer
Postat av: pelle

det var så lite.

2009-05-16 @ 22:20:56
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: liza

du ska int va missnöjd för att du misslyckas 1 gång david -_- ja misslyckas varje gång, så känn dig bra ^^ <3

2009-05-17 @ 19:56:33
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0