Peace

Det är Fredag den 8:e Maj, klockan tickar mot 5 och jag är glad och lycklig över att det är fredag och ennu en vecka är avklarad. Solen skiner in i mitt rum och jag kan nästan höra hur mitt rum skriker efter en rejäl storstädning. Lady GaGa sjungs ur högtalarna och jag hakar på i refrängen "Pooker faceeee, pooooker faaaaaace".

Sitter och funderar på olika saker och konstaterar att det endast är 15 SKOLDAGAR kvar tills avslutningen,
att hela min outfit idag kommer från H&M, att mitt databord nästan har ett 1 cm dammtäcke på sig, och det förbryllar mig eftersom det knappt är en vecka sen jag torkade det.

Lady GaGa slutar sjunga och The Script fortsätter på den sköna låten Breakeven.
Jag lutar mig tillbaks i stolen och nynnar med i refrängen och njuter av en skön fredag-kväll!





db
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0