Torsdag

Gokväll!

Skit var denhär dagen har gått fort, och denhär veckan, och imorgon får jag sommarlov.
Sista riktiga skoldagen idag, sista gången jag åt skolmaten var det också, haha. Blandade känslor allt dethär. Men självklart ska de bli underbart skönt imorgon när vi får sommarlov och jag har klarat av högstadiet och fullgjort min läroplikt. Men jag kommer endå sakna alla mina vänner och endel lärare.

I allafall när jag kom hem åkte jag in till stan med min farmor för att handla köpa rosor åt min kusin som blir student imorgon. Det slutade med att farmor köpte blommor&rosor för 50€, och i måndags så köpte hon för 30€ haha hon har köpt blommor för 80€ bara denna vecka, haha, hon är helt galen i blommor.


Bakluckan full med blommor.


Jag idag


Lite bilder från vårmiddagen igår.
Min bordskompis Ramona didn't like me;)


Borden var fint dukade


Alla 9:or + lärare


Varmrätt: Klyftpotatis med en grisytterfilé med och en sås som jag inte kommer ihåg namnet på, och en grönsallad


Efterrätt: En glasskaka toppad med choklad och kaffe till den




Okej, dethär var allt för mig, nu avslutar jag dagen med lite Ben&Jerry's sen måste jag sova viktigt viktig dag imorgon.

Gonatt!

db


Kommentarer
Postat av: Anonym

bearnaise sås david ^^

2009-05-31 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0