Back on track

Woho i am back in the game sweeties, and i'm alive.. don't worry!
Varför den första meningen blev på engelska vet jag inte, och varför jag varit borta från bloggen några veckor vet jag inte heller, kanske har det varit nyttigt kanske har jag sakant ord, "Questions without answers"..


Hur somhaver, slutbabblat.
Idag har var tisdagen den 8 september 2009, veckorna rusar iväg, och spanien är ett minne blogg.
Ibland om jag ligger någonstans och är riktigt trött eller påväg på att somna kan jag nästan höra vågorna slå mot den fina sanden. Oförglömlit underbart ljud. Sen vaknar man upp till en väckarklocka halv 7 på morgonen hemma i sitt eget rum i ett kallt höslikt Finland, happy feeeeling.. not!




Nu blir det lite kvällsmat och sen bänkar jag mig framför tv.n för att kolla på Idol premiären och  Andra&Avenyn premiären, ooh happy eavning=)

Vi hörs!

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt att du är tillbaka :) ska också se Idol!

2009-09-08 @ 18:56:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0