Sista september

Jag är hemma efter en 8 timmars dag (om man räknar med bussresorna), jag är såklart trött, men humöret är faktiskt helt okej. Har nyss käkat pasta&köttfärssås och nu sitter jag här och trycker in godis (som jag köpte till provläsningen), Jag har prov imorgon eller tentamen som det egentligen heter. Tentamen på alla såser&redningar vi lärt oss hittils, ca; 5 pappar. Det borde man väll klara!





Mamma hade bakat äppel&kanel kaka lagom tills jag kom hem:)


Efter gårdagens upptäckt hur blek jag blivit på bara någon månad köpte jag en kräm idag som sades kunna hålla kvar din bränna, och tom. förstärka den, vi får hoppas det hjälper. Hejdå blekfis!

Nu ska jag lägga mig på något skönt ställe och börja öva på brunsås hihi:DD

Vi hörs senare!

db

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

nja det är inte riktigt min musiksmak ;)

2009-09-30 @ 17:52:05
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0