Effektiv dag

Villken dag!! Har hunnit med så jäkla mycket sen jag klev upp imorse klockan 7.
Sju timmars skoldag, innehållande både morgonsimning på gymnastiken (simmade 300 meter, haha), börjat skriva min materialbaserade uppsats om barnens uppväxt på svenskan (som måste bli 3 sidor... suck.) Sen har jag även målat Farmor&Farfars enorma vardagsrum (hur stort som helst) tillsammans med min syster, tog 5 timmar, men fan vad nöjd jag känner mig nu. Och att se reslutat på något jobb man gjort är det bästa som finns. Anyway blir supersnyggt när allt är klart och inhandlat.

Nu är jag nyduschad och ska strax äta någora mackor samtidigt som jag plöjer egenom läxhögen till morgondagen suck, blir 1 timmes effektivt arbete innan jag äntligen får krypa ner i min säng och sova. LÄNGTAR!!!


Nya soffan på plats och färdigt vitmålade fräsha väggar


Älskar den nya soffan, super snygg!


Tv.n på plats


Gardiner, blommor och tavlor på plats


Soffbord i matchande färg och ny matta saknas på bilden, kommer troligen i slutet av veckan, och dethär fixade vi på 5 timmar, så lite stolt får man väll vara :)

Hörs imorgon!

besos


Kommentarer
Postat av: cia

WAU! Otroligt fint detdär blev!

2010-04-29 @ 07:38:11
URL: http://cias-75.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Looking good :)

2010-05-03 @ 22:09:46
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.

Postat av: minnie

Fint det blev :)

2010-05-14 @ 19:31:30
URL: http://www.minnies.se/05/la-here-i-come/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0