Monday eavning

Är det bara jag som tycker dagarna bara rinner iväg nuförtiden, man vaknar går till skolan och helt plötsligt har en dag passerat och det är dags att lägga sig igen? Positivt egentligen men lite konstig känns det..
Anyway, har haft en ganska nice start på veckan. Hade en lite kortare och lugnare dag i skolan, slutade redan 2. När jag kom hem var duktig studerande och gjorde engleksa uppgifter. Sedan gick jag ut en sväng i solskenet, som slutade med en fika tillsammans med farmor.

Nu sitter jag här nyduschad och ska strax äta någonting, magen kurrar...

Lite bilder från dagen;









later..


Kommentarer
Postat av: Tobias

härliga bilder :D men usch vad mycket snö!

2010-04-20 @ 10:53:07
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0