Converse

Något jag verkligen älskar i skoväg är Converse skorna. Snygga, bekväma och passar till allt.
Av någon konstig anledning äger jag bara 1 par gråa och har haft dom i typ 3 år redan, tröttnar aldrig.
Men nu vill jag ha fler färger, vita, svarta, blåa och kanske ett par röda som skulle sticka ut.



Surfade runt lite under lunchen idag, och hittade en supernice märkes sida med billig frakt och slog till.
Priserna varier också sjukt mycket på olika sidor, så om du vill vara ekonomisk surfa runt lite före du tar de första du ser.


Domhär är påväg hem till mig, *Längtaaar*

Bilden är lånad från Junkyard


Kommentarer
Postat av: liza

åhå när ska du dit ? :DD hej btw, e du välkommen ti mitt på lörda på studentkaffe mellan kl 3 o 6 :))) ja ha ju fixa studenten åt mig jag så ^^

2010-06-01 @ 21:28:24
URL: http://lizahotta.blogg.se/
Postat av: Trees

haha din också får jag säga:D man liksom ..neej nu dör min dator!!;S hejdå haha

2010-06-03 @ 22:44:44
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0