I am back on track people

Nu är jag äntligen tillbaks efter ett välbehövligt uppehåll. Klarade inte av mera för 1 månad sen, skolan tog upp precis all tid, och när jag kom hem från skolan var så jag så slut så jag bara sov hela kvällarna.

Men nu är skolan över och jag har ett 2½ månaders sommarlov framför mig, what a feeling babes...

Anyway, jobbar även lite nu. Hela juni rättare sagt. Så lite cash rullar in på kontot, alltid välbehövligt.
Imorse var jag dock så trött att tog jag en sovmorgon och stack till jobbet först vid 12, haha, får man göra så? Nåja, jag har iaf ett sådant jobb så jag får lite välja när jag jobbar huvudsaken är att jag utför uppgifterna som skall göras. Åkte hem runt 6 tiden och sen dess har jag bara chillat och umgåtts med min granny.

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik och leker med webbkameran, tröttnar aldrig på dom knasiga funktionerna som gör att man ser helt sjuk ut, så jäkla roligt.




Hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0