Home sweet home?

Jag är hemma från underbara London, och back in the reality, eller något ditåt.
Kastades in i skolan och skolarbeten, och känner mig redan överkörd av alla skolarbeten och inlämmningar.
Panik, brukar aldrig ha ångest inför jul och sånt, men nu känner jag mig som jag inte hinner med någonting.
Jag vaknar tidigt, fryser ihjäl dom få minuterna jag väntar på bussen, spenderar en hel dags (oftast 6 timmar) i skolan, kommer hem sent och det mörkt för länge sen. Sitter här framför datorn, tar en promenad eller någonting och vips så är klockan 10 och jag borde söka mig i säng för att orka med nästa dag, deprimerande? mycket!!
Det blir bättre, tar en sak i taget, positivt tänkande. Virrar någon halsduk runt halsen och äter mer choklad, pepparkakor än någonsin. Och häller in litervis med varm glögg som kommer det nog ordna sig.
Tack och bock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0