Lördag 19.2.2011

Godmorgon på er!
Har haft en riktigt chill morgon, legat i soffan och kollat barnprogram och ätit frukost.
Nu har jag fixat mig och är typ klar för att åka iväg till SKOLAN. Ja ni läste rätt. Vi har en fest i skolan ikväll och vi ordnar den och är tvungna att åka dit till 1. Men det blir säkert roligt. (Ni som inte fattar, det är vi kockar/servitörer som ska jobba på festen, och vi har bjudit in våra nära&kära..) Ni som fortfarande inte fattar jag pluggar till servitör, och det hör till utbildningen att man skall ordna en stor fest.
en skiner där ute så tog på mig ett par pilotbrillor och min snygg tröja med läderimitation på armbågarna, älskar den!
HA EN BRA DAG!
vi hörs typ ikväll?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Verkar kul ju =)

2011-02-23 @ 21:35:59
URL: http://lavendla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0