Maldiverna

Det går inte att beskriva hur lycklig jag skulle bli av att få åka till Maldiverna. Har kollat runt lite på olika resebolag och bara gapat åt detta fantastiska land som bara består av 200 underbara paradis öar. Kritvita stränder, korallblått hav, lyxiga hotell, och ett perfekt klimat. Dom här bilderna kommer från ön Noonu Atoll. Ön Noonu Atoll ligger 170 kilometer norr om Male', där flyget landar. Ett sjöflygplan möter dig där och tar dig med på en ca 45 minuters lång flygning över till ön Irufushi, där detta hotell Hilton Maldives/Iru Fushi Resort & Spa ligger.
Bungalow, Frukost, Havsutsikt, Jacuzzi, Markterrass, 2 personer = 4000€
Frukost, Havsutsikt, Jacuzzi, Superior, Water Villa, 2 personer = 5000€

Someone take me there...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Varför är just de filmerna dina favoriter?

2011-01-07 @ 07:55:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: kecka

ånej david, ååånej.

min resfeber steg just med ytterligare 45 grader.

attans

2011-01-07 @ 17:53:26
Postat av: alina

Shit vilket ställe alltså!! Om du betalar så hänger ja no mer än gärna me! haha :D

2011-01-17 @ 20:19:55
URL: http://alinasoderman.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Hej David! Jag och min sambo hade turen att få besöka Hilton Irifushi i April, det är lika fantastiskt som det ser ut. Han friade faktiskt där.. så romantiskt är det. Nu åker vi tillbaka till Maldiverna i April och gifter oss. Fast vi ska bo på 2 nya resort. Maldiverna är paradiset på jorden!!

2011-01-25 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0