Torsdag 030311

Cheeeenare lööövers, eller något.
Här har jag vaknat upp för några timmar sedan med ett super humör, solen skiner därute och kvicksilvret har jobbat upp till HELA 6 GRADER, spring is the air!!
Sov 10½ inatt utan att vakna upp en enda sekund snacka om att vara helt slut. Gårdagen tillbringades i huvudstaden med 2 fina vänner. Vi shoppade åt och hade skojj. Mera sånt!!
Vet ni vad jag också hunnit med idag, bakat bullar, hela 50 stycken, fasen vad stolt jag är!
Nu ska jag ta tag i garderoben som är ett enda kaos, nedre klädstången kollapsade någon gång imorse (troligtvis pga av övervikt på stången...) och nu ligger allt i en hög i skåpet, åååååh!!
the official tourist pic from yeasterday ...
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0